Powtórne przyjście Pana Jezusa jest bliskie...

2 gi - punkt w regu...
 
Notifications
Clear all

2 gi - punkt w regulaminie od nośnie celów tego forum

3 Posty
2 Users
2 Likes
253 Widok
Smoking_runner
(@smoking_runner)
Posty: 66
Trusted Member
Topic starter
 

Bardzo ale to bardzo mi się podoba ten cel.

Jestem dość blisko rolników (bardzo blisko) i jestem w stanie pomóc w zakupach bezpośrednich osobom zainteresowanym.

Obecnie mam dostęp do:

- żyto

- pszenica

- owies

- ziemniaki

Organizuje dostęp do soczewicy i mięsa (wieprzowina) od rolników

Mam lokalnie dużego producenta wyrobów z kurczaków Agrikur (wiem wiem nie jest to za dobre mieso ale..)

Teraz do sedna:

z logistycznego punktu widzenia: zakup zboża (1tona) - dostawa w dany region Polski gdzie rozdysponowane to może zostać lokalnym zainteresowanym jest najbardziej opłacalne.

Jeżeli będą chętni podam dokładne ceny zakupu.

Ostatnio np zakup wieprza około 180kg wraz z ubojem i przerobieniem na gotowe wędliny wyszło mi 21zł/kg gotowej do spożycia wędliny... czyli po przerobieniu miałem około 90kg gotowych wyrobów.

Pozdrawiam i zapraszam do tematu.

smoking_runner

 
Opublikowany : 29/03/2021 3:31 pm
Marek reacted
Marek
(@admin)
Posty: 105
Member Admin
 

Marcin(moderator tego forum) mój kolega on jest obeznany dobrze w zakupach, bo zapasy robił w skali dużo większej niż ja. Z chęcią na te tematy porozmawia, wiadomo im większa grupa to przy zakupach jest większa siła do lepszych rabatów itd. Dziś z Marcinem rozmawiałem bo dzwonił po dostawcach suszonych owoców - i ceny w tym roku poszły bardzo do góry śliwki suszone o 50% .Zresztą Marcin sam napisze na ten temat.

Soczewica - zapomniałem dopisać -  jest dobra ma długi termin ważności i wartościowa w różne składniki.

 
Opublikowany : 29/03/2021 4:29 pm
Smoking_runner
(@smoking_runner)
Posty: 66
Trusted Member
Topic starter